1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios pirkimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato pirkėjo (toliau – Pirkėjas) ir internetinės parduotuvės „Laimingasirdelė.lt“ valdytojo (toliau – Pardavėjas) teises, pareigas, atsakomybes, prekių įsigijimo ir grąžinimo sąlygas bei kitas su prekių pirkimu susijusias sąlygas.
1.2. Pirkėjas, pateikdamas užsakymą Svetainėje, patvirtina, kad susipažino su šiomis Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis.
1.3. Pardavėjas pasilieka teisę keisti Taisykles. Naujausia Taisyklių versija visuomet skelbiama Svetainėje.
2. Prekių užsakymas ir apmokėjimas
2.1. Prekes Svetainėje gali pirkti:
- Fiziniai asmenys, turintys visišką veiksnumą;
- Juridiniai asmenys.
2.2. Užsakymas laikomas priimtu, kai Pirkėjas Svetainėje užpildo užsakymo formą, pateikia reikiamus duomenis ir pasirenka apmokėjimo būdą.
2.3. Pirkėjas įsipareigoja apmokėti už prekes šiais būdais:
- Bankiniu pavedimu;
- Mokėjimu internetu per banką;
- Kredito ar debeto kortele.
2.4. Pardavėjas užsakymą pradeda vykdyti gavęs visą apmokėjimą, nebent buvo sutarta kitaip.
3. Prekių pristatymas
3.1. Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu arba į pasirinktą paštomatą.
3.2. Pristatymo sąlygos:
- Pristatymo kaina nurodoma užsakymo metu;
- Pristatymo terminas – 5 darbo dienos nuo apmokėjimo gavimo.
3.3. Jeigu prekės pristatymas vėluoja dėl Pardavėjo kaltės, Pirkėjas informuojamas apie galimus sprendimus.
3.4. Pirkėjas įsipareigoja priimti prekes pats arba užtikrinti, kad jas galėtų priimti įgaliotas asmuo.
4. Prekių grąžinimas ir keitimas
4.1. Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos atsisakyti pirkimo–pardavimo sutarties ir grąžinti prekę, nenurodydamas priežasties.
4.2. Grąžinama prekė turi būti:
- Nenaudota ir nesugadinta;
- Originalioje ir nepažeistoje pakuotėje;
- Pilnos komplektacijos (įskaitant priedus, jei jie buvo pateikti).
4.3. Grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas, išskyrus atvejus, kai prekė yra nekokybiška.
4.4. Pinigai už grąžintas prekes grąžinami per 14 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo.
5. Prekių kokybė ir garantija
5.1. Pardavėjas užtikrina, kad visos Svetainėje parduodamos prekės atitinka jų aprašymą.
5.2. Nekokybiškos prekės gali būti:
- Pakeistos kita tinkama preke;
- Grąžintos, o už jas sumokėta suma – kompensuota.
5.3. Garantiniai laikotarpiai ir sąlygos nurodomi prie konkrečios prekės aprašymo.
6. Pirkėjo atsakomybė
6.1. Pirkėjas atsako už teisingų duomenų pateikimą užsakymo metu. Pardavėjas neatsako už užsakymo neįvykdymą, jei Pirkėjas pateikė neteisingą informaciją.
6.2. Pirkėjas įsipareigoja naudotis Svetainės paslaugomis atsakingai ir teisėtai.
7. Pardavėjo atsakomybė
7.1. Pardavėjas įsipareigoja užtikrinti tinkamą prekių kokybę ir jų pristatymą.
7.2. Pardavėjas neatsako už pristatymo vėlavimus, atsiradusius dėl trečiųjų šalių veiksmų (pvz., kurjerių tarnybų klaidų) arba nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių.
8. Baigiamosios nuostatos
8.1. Visi ginčai sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, ginčai nagrinėjami pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus.
8.2. Šios Taisyklės sudarytos pagal Lietuvos Respublikos įstatymus ir reglamentuoja visus Svetainėje sudaromus pirkimo–pardavimo sandorius.