1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios prekių grąžinimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato sąlygas, pagal kurias Pirkėjas gali grąžinti ar pakeisti prekes, įsigytas elektroninėje parduotuvėje „mamosdelmamu.lt“ (toliau – Parduotuvė).
1.2. Grąžinimo ir keitimo sąlygos parengtos pagal Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso nuostatas, reglamentuojančias vartotojų teises.
1.3. Prekių grąžinimas galimas tik laikantis šiose Taisyklėse numatytų reikalavimų.
2. Prekių grąžinimo sąlygos
2.1. Pirkėjas turi teisę grąžinti prekes per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo jų gavimo dienos, nenurodydamas grąžinimo priežasties.
2.2. Grąžinama prekė turi būti:
- Originalioje ir nesugadintoje pakuotėje;
- Nenaudota, nesugadinta, išsaugota prekinė išvaizda;
- Pilnos komplektacijos, įskaitant visas dalis, priedus ir dokumentus.
2.3. Prekės, kurios negali būti grąžinamos:
- Prekės, pagamintos pagal individualų užsakymą arba pritaikytos Pirkėjo poreikiams;
- Greitai gendančios arba trumpą galiojimo laiką turinčios prekės;
- Prekės, kurios dėl higienos ar sveikatos apsaugos negali būti grąžintos (pvz., kosmetika, apatiniai drabužiai), jei jų pakuotė buvo atidaryta.
2.4. Jeigu prekė neatitinka aprašymo arba turi defektų, ji laikoma nekokybiška. Tokiu atveju Pirkėjas gali grąžinti prekę, ją pakeisti arba reikalauti sumažinti kainą.
3. Grąžinimo procesas
3.1. Norėdamas grąžinti prekę, Pirkėjas turi:
- Informuoti Parduotuvę el. paštu Fondastuktuksirdele@gmail.com arba telefonu (0-689) 23427;
- Pateikti užsakymo numerį ir informaciją apie grąžinamą prekę.
3.2. Pirkėjas privalo pateikti užpildytą prekių grąžinimo formą (jei reikalaujama) ir grąžinamas prekes išsiųsti Parduotuvėje nurodytu adresu.
3.3. Prekės grąžinimo išlaidas padengia Pirkėjas, išskyrus atvejus, kai grąžinama nekokybiška ar netinkamai pristatyta prekė.
4. Pinigų grąžinimas
4.1. Už grąžintas prekes sumokėti pinigai pervedami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo grąžinamų prekių gavimo.
4.2. Pinigų grąžinimas atliekamas į Pirkėjo banko sąskaitą iš kurios buvo atliktas užsakymas.
4.3. Jei grąžinama tik dalis užsakytų prekių, pristatymo išlaidos negrąžinamos, išskyrus atvejus, kai buvo grąžinta nekokybiška prekė.
5. Nekokybiškų prekių grąžinimas
5.1. Jei prekė yra nekokybiška, Pirkėjas gali reikalauti:
- Pakeisti prekę į tinkamos kokybės;
- Grąžinti už prekę sumokėtus pinigus;
- Sumažinti prekės kainą.
5.2. Parduotuvė atsako už prekės kokybę, jei defektai nustatyti per garantinį laikotarpį arba įstatymo numatytą pretenzijų laikotarpį.
6. Atsakomybės apribojimai
6.1. Parduotuvė neatsako už:
- Prekės sugadinimą, atsiradusį dėl Pirkėjo veiksmų (pvz., netinkamo naudojimo);
- Pašto ar kurjerių tarnybų vėlavimus, susijusius su grąžinamų prekių pristatymu.
7. Baigiamosios nuostatos
7.1. Pirkėjas, turintis klausimų dėl prekių grąžinimo, gali kreiptis į Parduotuvės klientų aptarnavimo centrą el. paštu [įrašyti el. pašto adresą] arba telefonu [įrašyti numerį].
7.2. Šios Taisyklės gali būti atnaujinamos, todėl rekomenduojame reguliariai jas peržiūrėti Svetainėje.